Ruilen & Retourneren

Ruilen & Retourneren

Ben je onverhoopt niet 100% tevreden met je aankoop? Dan kan je deze altijd binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren!

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Als je een retour wilt aanmelden, stuur ons dan een berichtje via ons contactformulier. Wij sturen je vervolgens ons retoursformulier op die je bij je pakketje kun voegen. Hierop kun je aangeven waar je voorkeur naar uitgaat.

Veelgestelde vragen

Retourvoorwaarden

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Retourzendingen worden geval per geval behandeld met als uiteindelijk doel onze klanten gelukkig te maken. We staan achter onze goederen en diensten en willen dat onze klanten niets minder dan tevreden zijn. We maken het een prioriteit om voor onze klanten te zorgen en hun verwachtingen te overtreffen.

Welke producten mogen retour?

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product:

  1. In originele staat zijn;
  2. Voorzien van labels en etiketten;
  3. Bij ontvangst beschadiging is aangegeven;
  4. Geen gebruikssporen bevatten.

Artikelen die je niet kunt retourneren:

  • Eigen diamond paintings
  • Beschadigde artikelen na gebruik
  • Artikelen die al gebruikt zijn
Wat als ik het product al gebruikt heb?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi sit amet placerat sapien. Suspendisse potenti. Nullam feugiat blandit mauris, non fringilla urna ultrices vel. Donec id urna consectetur, pellentesque libero rutrum, congue massa.

Tot wanneer mag ik retourneren?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.

Retourneren

Wat voor retourmogelijkheden heb ik?

Binnen 30 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:

  • je product gratis ruilen voor een ander product;
  • je product gratis retourneren en je geld terug laten storten.
Hoe meld ik online mijn retour aan?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi sit amet placerat sapien. Suspendisse potenti. Nullam feugiat blandit mauris, non fringilla urna ultrices vel. Donec id urna consectetur, pellentesque libero rutrum, congue massa.

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
  1. Meld je retour aan via het online retourformulier.
  2. Bereid je product voor op de terugreis:
  • Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is
  1. Print je verzendlabel uit en plak deze op de doos
  2. Stuur het pakketje terug
  3. Leun achterover en houd de status in de gaten.

Terugbetaling

Ruilen of retourneren?

Je hebt 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product.
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:

  • Je hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een cadeaubon of een voucher. Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
  • Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.
Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Hoe wordt het bedrag geretourneerd?
Restituties worden altijd teruggestort op uw oorspronkelijke betaalmethode – geen uitzonderingen.